Изложба Милоша Цветковића „Било јеном на Азурној обали“
Једном давно, био један наизглед слободан свијет и ми део њега. Постојале су старлете и тада, топлес је био израз природне сексуалности и слободе.
У свету данашњих пластичних силиконских нуспојава, сасвим незамислива стварност.
Без цензуре, директно из масе, легендарни Цвеле почетком осамдесетих биљежи својим апаратом слободу, декаденцију и хедонизам Азурне обале кроз фестивал у Кану и трке Формуле 1 у Монте Карлу.
На његовим фотографијама су Серж Геинзбург, Роман Полански, Катрин Денев са цигаретом у руци, Настасија Кински, Сер Шон Конери, сви непосредно у близини камере, без папарацо трикова, плејада асова Формуле 1 у спонтаним тренуцима који су данас неизоставни дио поп културе попут Лауде, Ханта, Пикеа, Фитипалдија, Проста и многих других. И међу њима наши Бора Тодоровић, Горан Паскаљевић, Срђан Карановић, Душан Макавејев.
Милош Цветовић је фестивал у Кану фотографисао пет година заредом, од 1979. до 1983., увек више заинтересован за збивања ван званичног програма него на њему. Тако су га фоторепорепортерски њух и младалачка дрскост довели у прилику да сними детаље које није нико други.
О АУТОРУ: Милош Цветковић Цвеле рођен је 1950 у Ужицу, где је провео читав радни век. Почео је као спортски фоторепортер, од 1978. до 1990. године за љубљански Ауто-магазин. У међувремену постао стални сарадник београдских Омладинских новина и Вечерњих новости. У листу Борба, фоторепортер од 1990 године, а од 1995. ангажован у Вечерњим новостима. За време ратова у бившој Југославији од 1991 до 1996 год, редећи у Борби радио и као стрингер за агенције Reyters / Лондон/ и Гама /Париз/, објављивао фотографије у најпрестижнијим светским дневним новинама и магазинима као што су: International Herald Tribyne, Independent, Daily Telegraph, Washington Post, Toronto Star, El Pais, Time, Stern, Spiegel, Newsweek, Paris Match… агенција ЕПА.