Izložba Miloša Cvetkovića „Bilo jenom na Azurnoj obali“

Jednom davno, bio jedan naizgled slobodan svijet i mi deo njega. Postojale su starlete i tada, toples je bio izraz prirodne seksualnosti i slobode.
U svetu današnjih plastičnih silikonskih nuspojava, sasvim nezamisliva stvarnost.
Bez cenzure, direktno iz mase, legendarni Cvele početkom osamdesetih bilježi svojim aparatom slobodu, dekadenciju i hedonizam Azurne obale kroz festival u Kanu i trke Formule 1 u Monte Karlu.
Na njegovim fotografijama su Serž Geinzburg, Roman Polanski, Katrin Denev sa cigaretom u ruci, Nastasija Kinski, Ser Šon Koneri, svi neposredno u blizini kamere, bez paparaco trikova, plejada asova Formule 1 u spontanim trenucima koji su danas neizostavni dio pop kulture poput Laude, Hanta, Pikea, Fitipaldija, Prosta i mnogih drugih. I među njima naši Bora Todorović, Goran Paskaljević, Srđan Karanović, Dušan Makavejev.
Miloš Cvetović je festival u Kanu fotografisao pet godina zaredom, od 1979. do 1983., uvek više zainteresovan za zbivanja van zvaničnog programa nego na njemu. Tako su ga fotoreporeporterski njuh i mladalačka drskost doveli u priliku da snimi detalje koje nije niko drugi.

O AUTORU: Miloš Cvetković Cvele rođen je 1950 u Užicu, gde je proveo čitav radni vek. Počeo je kao sportski fotoreporter, od 1978. do 1990. godine za ljubljanski Auto-magazin. U međuvremenu postao stalni saradnik beogradskih Omladinskih novina i Večernjih novosti. U listu Borba, fotoreporter od 1990 godine, a od 1995. angažovan u Večernjim novostima. Za vreme ratova u bivšoj Jugoslaviji od 1991 do 1996 god, redeći u Borbi radio i kao stringer za agencije Reyters / London/ i Gama /Pariz/, objavljivao fotografije u najprestižnijim svetskim dnevnim novinama i magazinima kao što su: International Herald Tribyne, Independent, Daily Telegraph, Washington Post, Toronto Star, El Pais, Time, Stern, Spiegel, Newsweek, Paris Match… agencija EPA.

Ovaj događaj je završen.

Datum

06. okt 2022.
Expired!

Vreme

19:00

Ulaz

besplatan ulaz
Kategorije
Scroll to top